De ce Australia?

In acest post voi detalia decizia de a pleca in Australia si nu altundeva.

In primul rand am vrut sa evitam Europa. Am o vaga senzatie ca in cativa ani, UE se va duce de rapa. Sunt deja semne care prevestesc chestia asta. In fine, viitorul va decide. Asadar, fiind scoasa din calcul Europa, ramane varianta celor 3 tari civilizate: Australia, Canada sau SUA.

Australia, din punctul meu de vedere e perfecta. Eu iubesc vara, zilele calduroase si insorite. Aici le gasesti pe toate, in cea mai mare parte a anului. Clima si nivelul de trai a facut ca sa punem pe locul 1 in topul tarilor unde am vrea sa emigram Australia.

pictures-of-australia1

Canada e si ea ok, e bine si liniste, dar mult frig si zapada. Plus ca lucrurile in ceea ce priveste emigrarea, chiar daca sunt mai simple, dureaza imens de mult.

SUA nu imi place. In afara de faptul ca trebuie sa ai noroc sa te extraga aia la loteria vizelor (altfel nu pupi viza cu drept de munca), mai e si o tara riscanta: atacuri teroriste, crime in scoli ziua in amiaza mare, orase rau famate, etc…

Plus ca si statisticile internationale ii sunt favorabile Australiei:

Tara cu cel mai ridicat nivel de trai din lume

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

